Plata

 

 

 

RUS SAVITAR va pune la dispozitie urmatoarele modalitati de plata, valabil numai pentru plata integrala:

 

Plata online cu cardul

 

Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al companiei dvs, in conditii de siguranta deplina!

 

Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD (inclusiv Maestro, daca au cod CVV2/CVC2).

 

Pentru finalizarea corecta a tranzactiei, trebuie sa furnizati codul cardului (toate cifrele din cele patru grupe de pe fata cardului, fara spatii), data de expirare si ultimele trei cifre de pe spatele cardului inscriptionate pe banda cu semnatura dumeaneavoastra (in functie de card, pot lipsi).
- Indiferent de valuta pe care o aveti in cont, tranzactiile se fac in lei, la cursul de schimb al bancii dumneavoastra.
- Procesarea datelor de card se face in mod exclusiv prin intermediul platformei puse la dispozitie de Credit Europe Bank.

 

RUS SAVITAR nu solicita si nu stocheaza nici un fel de detalii referitoare la cardul dumneavoastra.

 

Plata online cu cardul in rate cu dobanda 0% - maxim 12 rate, prin Card Avantaj

 

Pentru mai multe detalii, click aici.

 

Plata prin transfer bancar (prin ordin de plata).

 

Plata prin Ordin de plata se face doar in baza facturii proforme emise de RUS SAVITAR, in urma confirmarii telefonice sau prin email a comenzii cu un consultant de vanzari.
Livrarea marfii se face dupa confirmarea platii, in contul de mai jos, a proformei emise.
Nume firma: SC RUS SAVITAR SRL
Cont lei: RO81 BRDE 360S V551 6978 3600 deschis la BRD Timisoara

 

Cod unic inregistrare: 6326791

 

Dupa trimiterea comenzii, vei primi un email de confirmare referitor la comanda.

 

 

 

Cum comand?

 

  • 1. Odata ce v-ati hotarat asupra unui produs, selectati cantitatea si apasati butonul "Adauga in cos" .
  • 2. Pentru a adauga produsul in cosul de cumparaturi apasa butonul "adauga in cos" situat in partea dreapta a paginii de detalii produs sau din pagina de listare produse.
  • 3. Duceti-va la cosul dvs si vizualizati produsele alese.
  • Folositi acest pas pentru a valida cantitatile produselor dorite si a merge la pasul urmator.
  • 4. Creati un cont daca nu aveti unul sau autentificati-va daca aveti.
  • 5. Daca sunteti client vechi folositi un cont activ, daca este prima data cand cumparati de la noi, creati-va un cont prin simpla introducere a unor date ce ne sunt folositoare in emiterea facturilor fiscale si livrarea corecta a produselor comandate catre d-voastra.
    Introduceti o adresa disponibila (urmand la pasul urmator sa decideti care adresa este de facturare si care de livrare, deci in principiu trebuie introduse 2 daca este necesar)
  • 6. Pentru o inregistrare mai usoara si comenzi mai rapide site-ul nostru permite acum si autentificarea cu contul de FACEBOOK. Tot ce trebuie sa faceti este sa dati click pe butonul "Conecteaza-te cu Facebook" si sa permiteti accesul aplicatiei noastre. Pentru a va putea conecta prin contul de Facebook, trebuie sa fiti in prealabil autentificati in contul dumneavoastra de Facebook.
  • 7. Urmati pasii necesari pana la alegerea modalitatii de plata si finalizarea comenzii.
  • 8. Comanda va fi analizata de echipa noastra care va intra in legatura cu dvs. telefonic sau prin e-mail pentru confirmarea comenzii.

Valoarea costului de livrare este de 30 lei pentru achiziiti de pana in 500 lei, iar la achziiti de peste 500 lei este inclusa in pretul produsului.

FACTURAREA

In urmatoarea faza va trebui sa completezi datele de facturare. Astfel ai optiunea de a comanda in calitate de persoana fizica, juridica sau organizatie non-guvernamentala, prin completarea campurilor aferente tipului de persoana.

In prima etapa, se emite o factura proforma pentru a efectua plata on line cu cardul sau prin ordin de plata. Pe acest document veti gasi toate elementele necesare pentru a putea efectua plata: denumirea societatii, coordonatele acesteia: CUI si nr inregistrare la Registrul Comertului, contul si banca unde se va efectua plata, denumirea produselor, cantitatea, valoarea unitara si valoarea totala de plata.

Ulterior, veti fi contactat de unul din magazinele RUS SAVITAR care va efectua livrarea produselor comandate, cel mai apropiat magazin de adresa dvs de livrare, urmand a stabili data livrarii. La livrare, produsul (produsele) va fi insotit de urmatoarele documente: factura fiscala, proces verbal de predare-primire, certificat de garantie, certificat de conformitate, schitele de montaj.

Daca adresa de facturare difera de adresa de livrare debifeaza optiunea "Datele facturii sunt identice cu datele de livrare" si introdu o adresa de livrare noua.

Pentru mai multe detalii te rugam sa apelezi Serviciul Suport Clienti la numarul de telefon 0256.378.396; 0757.076.701 (aici avem nevoie de nr de tel fix si un nr de mobil) sau prin email pe adresa consiliere@mobilacasarusu.ro, unde veti un raspuns in maxim 24 ore.Exceptie de la acest termen vor face zilele de sambata, duminica sau zile de sarbatoare legale, cand termenul curge de la prima zi lucratoare dupa cea in care s-a lansat comanda.

Programul de functionare al serviciului este de Luni pana Vineri in intervalul 09 -19, iar Sambata 09 – 14;

CUM PLATESC?

RUS SAVITAR va pune la dispozitie urmatoarele modalitati de plata, valabil numai pentru plata integrala:

Plata online cu cardul

Puteti efectua plata online cu cardul.

Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al companiei dumneavoastra, in conditii de siguranta deplina!

Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD (inclusiv Maestro, daca au cod CVV2/CVC2).

Pentru finalizarea corecta a tranzactiei, trebuie sa furnizati codul cardului (toate cifrele din cele patru grupe de pe fata cardului, fara spatii), data de expirare si ultimele trei cifre de pe spatele cardului inscriptionate pe banda cu semnatura dumeaneavoastra (in functie de card, pot lipsi).

Indiferent de valuta pe care o aveti in cont, tranzactiile se fac in lei, la cursul de schimb al bancii dumneavoastra.

Procesarea datelor de card se face in mod exclusiv prin intermediul platformei puse la dispozitie de Credit Europe Bank.

RUS SAVITAR nu solicita si nu stocheaza nici un fel de detalii referitoare la cardul dumneavoastra.

Plata online cu cardul in rate cu dobanda 0% - maxim 12 rate, prin Card Avantaj.

Pentru mai multe detalii, click aici.

Plata prin transfer bancar (prin ordin de plata).

Plata prin Ordin de plata se face doar in baza facturii proforme emise de RUS SAVITAR, in urma confirmarii telefonice sau prin email a comenzii cu un consultant de vanzari.

Livrarea marfii se face dupa confirmarea platii, in contul de mai jos, a proformei emise.

- Daca in termen de 3 zile lucratoare de la lansarea comenzii, plata acestie nu este confirmata, atunci comanda dumneavoastra va fi anulata.

Nume firma: SC RUS SAVITAR SRL
Cont lei: RO81 BRDE 360S V551 6978 3600 deschis la BRD Timisoara
Cod unic inregistrare: 6326791

Dupa trimiterea comenzii, vei primi un email de confirmare referitor la comanda.

RETURNAREA PRODUSELOR pentru comenzile online – pasii care trebuiesc urmati

In cazul in care achizitia se realizeaza online, clientul are dreptul sa notifice, in scris, ca renuntare la cumparare (pe adresa de e-mail consiliere@mobilacasarusu.ro, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului.

In cazul returnarii produselor ca urmare a renuntarii la cumparare, costurile de returnare sunt suportate de catre client.

  1. Completarea Formularului de retur si expediere lui catre Rus Savitar SRL (consiliere@mobilacasarusu.ro)
  2. Va rugam in ,momentul expedierii, sa aveti grija la:

 

  • - expedierea produselor catre Rus Savitar se realizeaz in maxim 2 zile lucratoare de la primirea acordului de retur.
  • - atasarea obligatorie a facturii (copie) si a certficatului de garantie al produsului (original).

Inainte de a trimite produsul, va rugam sa va asigurati ca pe colet este aplicata o eticheta care sa contina informatiile referitoare la cel apropiat magazin RUS SAVITAR – destinatia de retur.

DE RETINUT:

In cazurile in care produsele returnate prezinta urme de uzura, zgarieturi, lovituri, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, sau sunt incomplete, ne rezervam dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o suma din valoarea produsului, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse. De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia in care nu sunt indepliniti pasii prezentati mai sus.